Loading...

איך פועלת מרפאת שיניים עם אמצעים דיגיטליים ולמה היא מומלצת?

מרפאת שיניים דיגיטלית פועלת עם ציוד ממוחשב משלב תכנון הפריט או המוצר הנדרש לטיפול ועד לשלב בו מבצעים את תהליך הייצור ושליחתו מהמעבדה למרפאת השיניים. התהליך מקצר את עבודת רופאי השיניים ומביא לתוצאות טובות יותר של הטיפול. הדיוק במידות המוצרים כגון שתלים דנטליים וסדים כירורגיים הוא קריטי על מנת להביא לתוצאות המיטביות עבור המטופלים שלכם. השילוב של הדמיות דיגיטליות הוא רלוונטי במיוחד גם לתחום האסתטיקה הדנטלית הנחשבת לפופולרית ביותר היום במרפאות השיניים ומאפשרת להגדיל את ההכנסה של המרפאה בצורה משמעותית עם אותן שעות פעילות קבועות של המרפאה.

ציוד מקצועי ואמין לרפואת שיניים דיגיטלית

אחת המטרות שלכם בתור רופאי שיניים היא לקצר תהליכי עבודה ולדייק אותם ובדרך זו גם להפחית ככל הניתן את הסבל של המטופל. רפואת שיניים דיגיטלית מאפשרת לכם להעניק את הטיפול הטוב ביותר למטופל שלכם ולקצר את ההחלמה בטיפולי שיניים מורכבים של שיקום הפה. טיפולי שיניים לשיקום הפה על גבי שתלים דנטליים, הפכו בשנים האחרונות לחלק עיקרי מטיפולי השיניים המתקדמים במרפאת השיניים. התחרות בתחום הזה, אם כן, היא עצומה ובכדי להיות חלק מההצלחה אתם צריכים להחזיק את הציוד וחומרי הגלם לטיפולי השתלה דנטלית הטובים ביותר בשוק.

רפואת שיניים דיגיטלית בשילוב טכנולוגיה מתקדמת

גם אם מרפאת השיניים שלכם ממוקמת באזור גבעתיים, רמת גן ותל אביב, וגם אם היא ממוקמת בצפון או דרום המדינה, יש לכם אפשרות להזמין את כל הציוד הנדרש לכם למרפאה דרך חברה מקצועית לפתרונות דנטליים, המפתחת ומייצרת ציוד לרפואת שיניים דיגיטלית עם שירות משלוחים של כל המוצרים עד לדלת מרפאת השיניים שלכם. בנוסף לכך, רופאי השיניים והצוות במרפאה שלכם יכול לקבל מהחברה הדרכה מלאה על כל מוצר ושיטות השימוש המתאימות לו. החברה משווקת סורק אינטרה-אוראלי מצוין במחיר שכל מרפאה תוכל לעמוד בו וכן חלקי שיקום המתאימים לטיפול דיגיטלי. בנוסף ניתן להזמין סד כירורגי מותאם אישית עבור כל מקרה, כדי לבצע את ההשתלה ברמת דיוק מקסימלית.

הזמנת אביזרים וציוד למרפאת שיניים דיגיטלית

לבניית מרפאת שיניים דיגיטלית המבוססת על שיטות ממוחשבות להדמייה ולתכנון הטיפול, צרו קשר עם חברת איי בי דנטל הנחשבת לאחת החברות הותיקות בישראל בתחום הפיתוח והייצור של ציוד ואביזרים למרפאות שיניים. החברה פועלת בתחום מעל ל-20 שנים ברציפות ומייצרת מגוון רחב של מוצרים עם אישורים רגולטוריים לשיווק הפטנטים של החברה במדינות רבות בעולם.

דילוג לתוכן