Loading...

מנהלים מרפאה להשתלת עצם לצורך השתלת שיניים? אתם במקום הנכון!

ביצוע הפרוצדורה להשתלה של עצם בלסת העליונה או התחתונה, דורש מיומנות רבה אך גם ציוד דנטלי מקצועי ובאיכות גבוהה. אוגמנטציית עצם, או רגנרציית עצם, מתבצעת בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות דיוק מירבי בביצוע הרמת ריצפת הסינוס או בביצוע של אוגמנטציה ורטיקלית. את השתלת העצם ניתן לבצע במספר דרכים כמו התקנה של שתל עצם חלקיקי, התקנה של שתל בלוק או שימוש בממברנות. את הבחירה בשיטת העבודה תוכלו לעשות לאחר בדיקות אבחון ממוחשבות של המטופל ולהתאים את סוג הטיפול למצב עצם הלסת. חומרי גלם לביצוע הפרוצדורה כמו יריעות הממברנה וכלים לביצוע לקיחת השתל, תוכלו להזמין דרך חברה מקצועית לייצור ציוד דנטלי למרפאות שיניים.

אוגמנטציית עצם טבעית בתהליך מבוקר

אוגמנטציית עצם טבעית מתבצעת באמצעות אבקת עצם או בלוקים של עצם העשויים מחומרים טבעיים ממקור אדם או בעלי חיים. אבקת העצם הטבעית נספגת בתוך עצם הלסת ובונה בתהליך איטי עצם חדשה באזור החסר. אבקת העצם משמשת בעיקר בטיפולי הרמת רצפת סינוס כאשר ישנה ספיגה של עצם הלסת או מחסור בעצם הלסת מתהליכים אחרים. מלבד אבקת העצם הטבעית, בלוק העצם יכול גם כן לשמש לאוגמנטציה כאשר ישנו חוסר רב בעצם הלסת. הבלוק עשוי מחומר טבעי הנלקח מגוף המטופל עצמו או מחומר טבעי מוכן ממקור אנושי או מבעלי חיים. קיים גם חומר סינטטי הנקרא אלופלסט המשמש גם כן ליצירת בלוק העצם למטופלים עם בעיה של חוסר בעצם הלסת.

ציוד מקצועי לביצוע אוגמנטציית עצם

ביצוע אוגמנטציית עצם הינו תהליך כירורגי נפוץ הנדרש כחלק מתהליך הטיפולי לשיקום הפה. אם בעבר, הטיפולים למחוסרי שיניים היו מתמקדים בעקירת שיניים ושימוש בתותבות נשלפות, היום רוב הטיפולים מתמקדים בשיקום השיניים הבריאות ובטיפול בחוסר בשיניים באמצעות התקנה של שתלים דנטלים. הטיפולים להשלמת עצם לסת – אוגמנטציה או רגנרציה של העצם החסרה נדרשים על מנת לספק לשתלים הדנטליים את התמיכה הנחוצה בכדי שההשתלה לא תיכשל. את הציוד המקצועי ביותר לצורך ביצוע הפרוצדורה המורכבת הזו במרפאה שלכם, תוכלו למצוא כאן באתר.

אוגמנטציית עצם באמצעות חומרי גלם מעולים

מעוניינים להזמין ציוד מקצועי לאוגמנטציית עצם? זה הזמן ליצור קשר עם חברת איי בי דנטל ולבצע הזמנה טלפונית של כל המוצרים והאביזרים המתקדמים ביותר לביצוע אוגמנטצייה להשלמת עצם הלסת אצל המטופלים שלכם.

 

דילוג לתוכן